21/10/13

El “Libro blanco del comercio electrónico”. Una excel·lent font d’informació


El llibre blanc del comerç electrònic ha de ser un del llibres de referència de tots els que vulguin obrir una botiga virtual.












Està estructurat en 10 grans capítols:

1. Introducció

2. Com desenvolupar una botiga de comerç electrònic

3. Màrqueting

4. Mitjans de pagament

5. Logística i distribució de comandes

6. Venda multicanal

7. Comerç mòbil

8. Analítica i mesura de resultats

9. Aspectes legals

10. Seguretat del consumidor

Val la pena remarcar tot l’apartat de Màrqueting que conté una explicació exhaustiva de la contractació de publicitat on-line, del posicionament de la pàgina web i de la incidència de les xarxes socials, i com impacten en l’èxit del nostre projecte.

Redactat de manera comprensible ens ajudarà a moure’ns en el món complex del comerç electrònic, del que moltes vegades ens espanta la multitud de sigles i la continua i accelerada evolució.

Reproduïm un paràgraf de la introducció per fer-nos una idea del enfocament del llibre:
Un dato a destacar es que entre los compradores se indica que con alta probabilidad comprarían más si la oferta española mejorase. Por tanto, el desarrollo del comercio electrónico no radica sólo en superar las barreras de acceso a la compra online, como pueden ser la seguridad en la compra, los medios de pago o los servicios de atención al cliente y entrega de mercancías, sino que esta responsabilidad también recae sobre las propias tiendas, que deben adaptar su oferta a las necesidades del consumidor.

En definitiva un bon llibre de la “Asociación Española de Economia Digital” que ha comptat amb el suport del “Ministerio de Industria, Energía y Turismo”.


Cliqueu aquí per descarregar-vos-el

L'equip de wordweb